Strona 1 z 1

tomaszkowal » 08 lip 2016, 12:01
Witam, od pewnego czasu param się pozycjonowaniem stron w polskiej wyszukiwarce. Jakiś czas temu jeden ze stałych klientów zbudował stronę w języku niemieckim i chciałby abym podjął się jej promocją w niemieckojęzycznej wyszukiwarce. Słowa kluczowe będą tego pokroju: Möbel im Fitnessstudio i rozmyślam czy sobie z tym poradzę. Nie mam pojęcia w jaki sposób również określić stawki za poszczególne frazy w wyszukiwarce niemieckiej. Jeśli tamtejsze agencje SEO rozliczają się w EURo to posiadają o wiele pokaźniejszy budżet na reklamę strony. Więc praktycznie mogą więcej utworzyć linków. I zastanawiam się jak to będzie w praktyce z pozycjonowaniem strony klienta. Czy ktoś ma doświadczenie w promocji domen w niemieckiej wyszukiwarce. Będę wdzięczny za wszelkiego rodzaju wskazówki.

podobne tematy:

marekwirazka » 08 lip 2016, 12:04
Witaj. Jeżeli zajmujesz się już jakiś czas pozycjonowaniem stron internetowych to powinno ci się udać. Wszystko zależy jakie robisz słowa kluczowe w Polsce. Jeśli są to mało konkurencyjne słowa kluczowe to będziesz miał duży kłopot. Jak chodzi o rynek niemiecki to jest to ciężki temat. Algorytm funkcjonuje trochę inaczej niż w Polsce. Także kłopotem są środki finansowe, jakie mogą wygospodarować nasze firmy. Dla tamtejszej firmy dwa tysiące EURO nie jest większym wydatkiem. W przeliczeniu za naszą walutę jest to blisko 9000 zł. co jest dla większości polskich firm nieosiągalnym wydatkiem na ten rodzaj reklamy. Dlatego musimy mocno się na główkować, żeby wypromować domeny naszych klientów. Ale jest to możliwe.

podobne tematy: